Torsdag= bra dag!

Hejsan!

Idag har jag faktiskt gjort lite nytta!

Vi fick foten utanför dörren runt kl. 12, åkte till affären och köpte ägg och havremjölk till plättarna jag skulle göra till middag!
Vi åkte ner till Martin som klippte gräset på grönberg så att William fick se hans traktor!

Hemma lagade jag mat och dammsugade samtidigt (det skulle vara Joakim det!) Då kom Anne-Lie och tölade lite över en kopp kaffe, det var kul!

Efter maten gick jag, William och Michelle ut och jag började stapla ved utanför och William hjälpte ju gärna till...
Men sen skulle jag hämta en skottkärra och blev stånas och töla med grannen istället. Men jag har ju tid att fortsätta vara duktig i morgon!

Kl. 17:15 så var jag uppe på Trulsövägen hos Isabelle och skulle klippa mig! Är jättenöjd och ca en decimeter kortare i nacken igen...Jag har visst lite svårt för att fastna på långt hår märker jag! Men det är långt på sidorna än i alla fall!

Väl hemma så varvade jag ner, åt kvällsmat och passade på att duscha i lugn och ro för en gång skull, utan William som halkar runt på golvet och leker med allt som heter vatten och Michelle som ligger och skriker sig till sömn i rummet brevid... Halleluja va roligt det är med barn ibland!

Nej, nu är klockan 22:56, ska jag överraska mig själv och alla andra med att gå in till bingen en hel timme tidigare idag tro... Kan det ju vara värt, och speciellt om Michelle kan tänka sig att sova till kl. 05!!!
Nej nu blir jag överpositiv och lever på hoppet igen. Så nu fick jag bråttom!

Kram och Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0