Tisdag=Gått i ett!

Hejsan!

Idag tisdag så har vi haft sovmorgon till kl. 10!!! Gilla!
Sen var vi hem till Mia och Thea, Nathalie, Victor och Tuvalie också där så att barnen skulle få leka av sig lite eftersom dagis och allt hade studiedag idag!

Efter det så åkte vi hem, lagade mat och till min stora glädje kom Joakim hem tidigt idag!!!
Jag åkte och handlade fika för att jag skulle ha en MyKidoo och Oriflame visning idag!
Tyvärr kom det bara tre st :-( men jag ringde hit grannen så det blev två till!

Sen var William övertrött och Michelle fick välling efter amningen så hon fick lite magknip, fast det gick över jättefort! Så klockan 22:00 sov i alla fall båda.

Nu ska jag göra färdigt allt för i morgon eftersom William ska vara på Gripen i morgon och kolla sina öron efter öroninflammationerna han har haft. Sen hoppas jag att han kan åka till dagis en sväng även om vi blir lite sena!
Fast det är vi ju annars också, så de kanske inte märker någon skillnad! :-)

Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0