Söndag

Hejsan!

Ja då var det Söndag igen och helgen börjar lida mot sitt slut tyvärr!
Men oj oj vad kul jag har haft den här helgen!

På Fredag hade vi Lunchfredag igen! Vi var i stan på Bergvik och gick lite i affärer, men jag köpte bara en mössa år William som hör ihop med hans snygga Everest jacka!
På kvällen hade vi familjemyskväll med popcorn! Allt gick väldigt bra fram till kl. 01 när William vaknade och grät som bara den! Vi trodde att han hade fått ont i magen utav popcornen eftersom jag hade köpt med smörsmak!!!
Men sen pekade han på örat så då var vi nästan säkta på att det var öroninflammation...igen!
Så i med en alvedon och så somnade han om kl 04 (!!!) mellan oss för andra gången sedan han var 4 veckor gammal, och tack gode Gud för det för han gick runt som en helikopter!
På morgonen dagen efter såg jag att han har fått en av de stora tänderna i vänster underkäke! Så helt plötsligt blev allt mycket mer logiskt!

Lördag morgon började jag städa och plocka, William hade feber och var lite hängig!
Jag skulle ju iväg på Ladies Night och laddade för fullt!
Klockan 16:40 var jag på G upp till Yvva för att ta ett glas vin innan vi satte oss på bussen!
I stan åt vi mat på Alfies, mmm va gott och skönt det var att få sitta utan barn och äta!
Sen tog vi en buss ut till arenan och bänkade oss på våra platser!

Efter det följde två timmar av otrolig stämning och riktigt nöje! Jag är så nöjd över att jag gick på det och jag tyckte hela showen var skitkul! Jag rekommenderar alla att gå på det!
Ulf hämtade oss och vi var hemma kl. 0:15 viket var skönt för jag hade barnvakt åt Michelle så jag såg fram att
sova länge!

Joakim åkte och jagade kl. 05 på morgonen och jag hoppades att William skulle sova länge! Han vaknade kl. 08!
Gav honom välling, pumpade ur mjölk och la mig igen!
Klockan tio gick vi upp och åt frukost, Michelle kom hem ca kl. 11:30!
Joakim var hemma runt kl. tolv han också. Sen gick vi på kalas hos Thea! Det var jättekul och skönt att träffa lite kompisar ett tag!

Väl hemma började det regna och det blev mörkt och lite mysigt inne. Vi åt pizza och sitter nu i soffan! William ska snart gå och sova. Jag vill ocks sova men det är ju kommisarien och havet idag och den antar jag ju att jag vill se!
Nu känns det som att min mjölk i brösten är slut igen, varför kan det aldrig vara bra??? Hoppas det kommer tillbaka igen, annars orkar jag nog inte försöka mer, det blir ju så stressande att tänka på det hela tiden!

Nej... Nu ska jag prova att mata i alla fall!

Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0