Söndag igen!

God kväll!

Den här helgen har varit lite hektisk tycker jag...

Joakim skulle röja älgpass på lördag, han åkte runt 07 och kom inte hem förrän 15:15!
Jag hade väntat på honom i ett antal X timmar då och var lite (eller egentligen mycket) småsur när han väl kom hem!
Även om jag vet att han inte kunde göra något åt det så hade mitt tålamod med barnen och alla sömnlösa nätter fått mig totalt i obalans!
Men efter att jag fick skälla ur mig lite så lugnade jag ner mig och vi fortsatte lördagen som planerat.
Jag skulle upp till Yvva och ha en partylite visning och Joakim skulle ha pokerkväll nere i källaren med 6 andra kompisar!

Hos Yvva var det jättetrevligt, vi drack vin, åt kex med ost och tölade massor! Det var en liten uppvärmning inför Ladies Night som vi ska på om två veckor *Längtar*!!!

Jag var svintrött hela kvällen och vi var hemma igen kl. 01 jag Michelle och Moster Nina.
Michelle fick mjölk i flaska och sov ända till 07, tack gode gud för det! Sen var det ju Joakims tur att ta William så jag fick ligga och dra mig ända till 10:45! Oj va skönt det var!

Idag åkte Joakim var till en kompis i Borgvik och skulle fixa bilen!  Jag tog med mig William på hans elmotorcykel och Michelle i vagnen och skulle gå på en promenad och lämna lite saker! Tänkte att det går nog fort när han åker brevid men ack så fel jag hade. Det tog oss 30 minuter bara att komma av ljunggtan!!! Men jag gav inte upp och vi tog oss tillslut ända till Ringvägen där vi hälsa på syster Sandra och Catharina!
På vägen hem kom Joakim och löste av mig så vi skulle hinna på kalas kl 15, så jag fick åka hem och laga mat i ilfart!

När vi var hemma från kalaset så färgade jag håret på Moster Nina och tölade lite.  Alltid lika trevligt. Tänk att vi fortfarande har något att prata om även om vi tölar så ofta! Men så är det väl med ens bästa vänner?!

Nu sover alla i min lilla familj utom jag. Passar på att njuta lite av tystnaden och varvar ner lite innan jag ska sova! Jag skulle ju ta upp min löpträning den här veckan men jag har gått och fått ont i halsen, typiskt!!!
Hoppas jag inte har det på fredag, för då är det ju boxning igen och det får vi ju inte missa!

Imorgon är det vägning och mätning på BVC, ska bli intressant att se hur stor min lilla Flicka har blivit på en månad! Jag har smygbörjat med välling, jag pallar inte med de här nätterna länge till, så jag försöker ge henne en stadig kvällsmat, Får se om det ger något resultat!

Kram så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0