Söndag igen!

God kväll!

Idag är den Söndag i 45 minuter till! Helt otroligt hur fort veckorna, månaderna och till och med åren går!

Idag är det exakt 4 månader sedan jag låg på BB och krystade för vilda livet och födde min underbara Dotter Michelle. Ärligt känns det som att det var William, för tiden har gått så fort att jag inte riktigt har fattat att han är hela två år och lite till...

Idag har jag haft sovmorgon igen, 10:40 väcktes jag för 511 gången av Michelle som rullat över på mage och låg och tölade för glatta livet! Hon är ju för go ibland alltså, fast jag var inte så tälsjuk just då men...

Sen så åt jag frukost och gjorde mig i ordning för att gå ut och springa... och jag var skitladdad!
Till Lassehall gick det bra, hade en bra tid 20:20 överst i backen och började springa tillbaka, men oj va jobbigt det blev! Det gick inte alls tillslut och jag var tvungen att köra intervall hela vägen hem! Jag är verkligen ingen morgonmänniska när det gäller träning har jag märkt!
Även om jag inte slog något rekord i löpning så tog jag nog lätt Stefan Holms rekord i höjdhopp i alla fall, för på vägen hem så låg det helt plötsligt en svart, lång och tjock orm på spåret... som tur var blev den LITE räddare för mig än vad jag blev så den kröp in i ormbunkarna igen. Vet inte om det var en snok eller huggorm, hade liksom ingen lust att hälsa på närmare än så...

Hemma så åt vi pizza och började plocka lite, finns så mycket saker här så jag undrar om inte någon smusslat hit saker i hopp om att jag inte ska märka något... men det har jag gjort nu! Det jag är mest rädd för är att jag äger allt själv och inte kan skylla på någon annan!

Jag får fortsätta städa och plocka i morgon och alla dagar efter den!
Jag ska även: boka tid för Michelles dopfotografering, hitta lappen där tiden för Williams läkarbesök stod (som jag trodde jag skrivit upp redan :-( försöka roa min son och säkert något mer som jag glömt!

Just nu hoppas jag att båda barnen sover länge och att jag vaknar utvilad med en go och glas William!

Natti natti så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0