Onsdag redan?!

God kväll!

Ja vart tar veckorna vägen egentligen?! Snart sitter vi väl här och det har precis varit nyårsafton igen antar jag!
Fast ärligt är det nästan så jag längtar... då ljusnar det igen och barnen är större och förhoppningsvis får jag sova hela nätterna då...!

Men nu tillbaka till verkligheten!

Måndag så var vi hemma, William fick gå i pyjamas hela dagen och vi gjorde absolut inget kul alls!
Men däremot så är William jätteduktig och går på pottan hela dagarna när han är utan blöja! Det händer endast ca två olyckor på en dag, helt ok tycker jag! Blöjor är så dyrt så nu får han faktiskt sluta snart, det räcker att köpa till en unge minsann!

Jag hämtade alla mina tre partylite paket idag på klingan! Packade dom och skickade iväg till sina ägare!
Oj va mycket det blir när man hämtar två visningar samtidigt! William hjälpte mig med att samla ihop alla "packing peanuts" som flög ut över golvet, det är några hundra kan jag säga...

Michelle slog på stort och sov ända till 3:45 i ett sträck (från 22:00), skönt tycker jag! Så har mjölken kommit tillbaka i brösten, så nu känner jag mig som en bimbo igen med stoora silikonpattar ;-)
Men det går ju också över som alllt annat här i livet!

Tisdag skulle William till dagis och jag in till stan och ta min allergispruta. Vi var som vanligt sena till dagis, men efter det drog jag & Michelle direkt in till staden och tog den där sprutan.
Sen gick jag på stan och åt mat i lugn och ro!!!
Kl. 15 var jag tillbaka på dagis igen. Jag tänkte åka till badhuset med William, fast det blev inte riktigt så.

Idag onsdag så kom vi nästan i tid till Dagis. Ringde en kompis för att se om hon var fikasugen, men inget svar där. Men jag åkte till affären ändå och då ringde Louise och hade tråkigt precis som jag. Så jag köpte blåbärspaj och skulle åka dit men en väldigt tölsjuk tant på affären var tvungen att berätta allt om sitt barnbarn Elsa först.. så ja blev lite sen, men nu vet jag ju mer om Elsa som bor 40 mil härifrån och som jag aldrig kommer träffa. Men det var ju lärorikt ändå... ;-)

Hemma från Louise igen kl. 13:45, började med maten och hämtade William från dagis. William haltar och är riven i ansiktet. Hårt liv på dagis kan man säga ;-) Jaja, det som inte dödar härdar!

Nu har jag lovat att lägga mig före 24:00, för Michelle somnade redan 22:30 (eller ja redan... allt är ju relativt men) Jag tänkte lägga mig samtidigt för att få så många timmars sömn som möjligt, men det är sällan livet blir som man har tänkt sig, och idag är tydligen ytterligre en sån dag! Fast före tolv hinner jag faktiskt, och det ska bli skönt!

I morgon kanske det blir badhuset... tåls att tänka på!

Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0