Fredag!

Hejsan!

Idag har jag släppt av William på dagis, åkte hem och tände i pannan, matade Michelle och slängde mig i duschen!
Skulle ju åka och möta upp Mor Och Mormor på ÖoB för att äta luch och handla lite!

Blev lite småsaker, var inte mycket jag skulle ha, men lik förbannat står jag i kassan och ska betala 457 :-!
Många bäckar små... blev det!

Sen åkte jag hem, lagade mat till William och Joakim. Joakims Far kom ner och hjäpte oss med veden på utsidan så han fick också lite mat!

Sen packade jag och åkte iväg på min Partylite visning i Häljebol! Det var många återbud och tyvärr blev det inte sålt för så mycket, men jag fick umgås och sälja lite i alla fall.
Michelle skrek som vanligt hela tiden jag var borta och vägrade ta flaskan... så när jag ringde hem tipsade jag om att ge henne vatten eller något på en sked, det brukar avleda henne lite. Och det gjorde Joakim, så när jag väl kom hem hade hon lugnat ner sig lite.
Hon ammade och somnade direkt sen när jag var hemma.

Nu har jag kollat internet, Joakim spelar poker, Sandra är på sitt rum med sin dator och Linus sitter i soffan hos mig och har visst somnat ser jag och de små barnen sover... Allt lugnt med andra ord...
Får se om jag också ska passa på att sova kanske!

Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0