Endorfiner... vart tog Ni vägen???

God kväll!

Just nu kan jag säga att all min tid och energi för saker börjar tryta och jag längtar otroligt tills jag får sova en hel natt och komma ikapp med mitt liv igen!
Här på bloggen syns ett praktexempel på hur jag inte lyckas att få min tid och ork att räcka till!

Men nu ska jag försöka uppdatera lite och lägga ut lite bilder eftersom vi har haft Dop för Michelle också!
Sedan förra gången jag skrev så minns jag säkert inte hälften av vad jag gjort... men ska försöka.

På torsdagen hade jag ytterligare en partylite visning, sålde bra och jag var jättenöjd med kvällen!
Fredag var jag på boxningen igen, skitkul fast oj så jobbigt!
Lördag var det att förbereda inför dopet, göra pastasallad och inhandla det sista som behövdes!
Joakim, William och Linus var inne i Karlstad och kollade på folkrace! Det tyckte William var riktigt kul minsann!

Syster Helen och hennes son och gubbe kom hit på lördag kväll och skulle sova över hos Mor och Far inför dopet på söndag. Jättekul att träffa dom igen, det var väl vid jul senast! Jag följde med dom till Värmskog och passade på att dumpa av all maten och annat så jag skulle ha så lite som möjligt att tänka på på söndag morgon! :-)

Söndag var det lugnt till att börja med, Vi åt frukost, tog fram kläder till barnen, Michelle duschade, allt flöt på ganska bra! Alla var i bilen och påväg kl. 12:15. Bara 30 min senare än jag planerat :-/
Men fram kom vi och hade en underbar dopakt i Mor och Fars nya timmerstuga och till råga på allt så var det fint väder också!

Den här veckan har jag gått in i min officiella "semesterperiod" Jag ska bara göra saker jag tycker är kul och skippa mycket måsten som det har blivit den här sommaren med alla kalas och allt!
Nu är det dags att njuta och få mitt huvud att vakna från den här oändliga koman den har sjunkit in i sakta men säkert de senaste 3 ½ månaderna!

Igår (Måndag) tog jag med William på cirkus, det tyckte han var kul! Och popcorn var namnam!
Så himla kul att det faktiskt fungerade att ha med honom även om han är så liten! Men han skötte sig exemplariskt! Han kom i säng kl. 21 och då var han väldigt trött efter alla intryck!

Idag Tisdag kom underbara Sofie hit från Arvika! Så roligt att träffa henne, var ju typ i september sist!
Vi åt lunch, fika och tog en promenad. Sen var det dags att hämta William från dagis igen!

Nu ska jag ladda upp lite bilder, sen blir det natti natti!

Kram så länge!

Far, Mormor, Mor, Jag, Joakim och Farfar

Far, Mormor, Mor, Jag, Joakim och Farfar!



Helt otroligt att Vi kollade in i samma kamera samtidigt!



Den mycket goda Hallontårtan!



William fick en elmoped av "kusin" Alexander!
Gissa om den var poulär!

Vadå... jag tog ingen kaka!

Ett oskyldigt kakmonster tagen på bar gärning kanske?!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Tjena Snygging! Ser att du verkligen har fullt upp och jag tycker att det är bra att du bestämt att ha en "semester" period där du kan i första hand tänka på dej och barnen och bort, bort med alla krav. Jättekul att hälsa på dej och träffa Michelle, hoppas jag får se William nästa gång. Ni bor i ett härligt hem och ni är verkligen en mysig familj. Kram på dej och dina nära!

2009-09-02 @ 17:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0