Söndag!

Hejsan!

Idag är det redan söndag, tänk att en helg som man längtar så efter går över SÅ fort!

Lördag morgon så vaknade jag 07:30 och ser till min stora förvåning att Joakim ligger brevid i sängen.
Måste ju kolla så att han inte har försovit sig, men han hade så ont i ryggen efter jakten på Fredagen så han valde att stanna hemma!
Helt plötsligt blev min Lördag mycket trevligare än jag förutspått!

Vi hade alla sovmorgon och kom inte ur sängen förräns kl 09:30! Sen åkte vi till badhuset, jag och William badade medans Joakim och Michelle tittade på vad vilda Brorsan höll på med!
Han åkte rutchkana igen, trots hans final sist vi var där.
Kl. 13 var vi hemma igen och jag gjorde mig i ordning för att åka in till scrapbook-mässan i karlstad.
Fick med mig Louise också av en ren slump!
Väl där inne så gick jag runt, runt och runt. Hittade massor av saker men gjorde som jag brukar och åkte där i från utan... Men jag är nöjd över att jag åkte in för nu vet jag mer vad allt heter och innebär, så nu kan jag beställa allt på internet istället till nästan halva priset!

Jag var hemma igen kl. 17:15 och det var bara att lasta in partylite grejerna i bilen och fara över till Anne-Lie i slottsbron för att börja min visning kl. 18! Jag är en tidsoptimist ända ut i fingerspetsarna!

Jag fick sålt för närmare 4000:- och det var jättekul! Men tyvärr var Michelle väldigt skrikig här hemma så jag åkte hem efter att visningen var slut runt 21. Så återigen missade jag vinet och allt töl... men min tid kommer väl någon gång!

Nu funderar vi på om vi ska åka in till stan, det är så tråkigt väder ute och inget roligt att göra förutom att städa, och det har jag ju hela veckan på mig att göra!
Ni vet väl att dammråttorna i hörnen visar att man har roligare saker att göra! :-)

Kram så länge!


Kommentarer
Postat av: Veronica Werme

Hej gumman!

Nu har jag äntligen varit inne och läst på din blogg. Bättre sent än aldrig.

Kram så länge

2009-10-29 @ 09:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0