Äntligen Söndag imorrn!

God kväll!

Idag Lördag kväll sitter jag här och bara längtar till Söndag! Det är sällan jag gör det, men i morgon kl. 10
drar jag och Jenny till Selma Spa i Sunne!

Och det ska bli SÅ skönt att:
Slippa höra barnens gnäll...
 Slippa tänka ut middag
Slippa laga maten
Få sitta still en hel måltid och äta varm mat utan att springa 
    efter barn som inte är nöjda!
    Bara vara och tänka på sig själv!
        I alla fall inte vakna av en gråtande bebis, även om jag säkert inte
         sover så skönt som jag skulle göra i min egen säng!

Bara för att det ska se bra ut så ska jag ringa hem ibland och låtsas att jag bryr mig om hur det går! :-)
Jag ska faktiskt, även om hela det här inlägget låter som om jag har drabbats av ego-sjukan försöka njuta och varva ner lite och skämma bort mig själv! För jag vet precis vad jag kommer hem till igen!
Jag gissar på att jag går upp två kg på två dagar bara för att jag inte kommer springa av mig alla kalorier så fort jag fått in dom i munnen!

Senaste veckan har innefattat städning, plockning, dålig sömn på nätterna!
Men på fredagen var jag på ett superbra boxpass och vi en trevlig middag här hemma!
Idag hade jag sovmorgon till 11:30, men sov max tre tim i sträck hela natten så det var inte så lyxigt som det kan verka ändå!

Jag och William var ute och cyklade idag, första gången i hela mitt liv som jag har ett barn
bakpå i sån där cykelstol.
Lite vingligt att börja med 13 kg, fast det gick jättebra! Men det är ju så bökigt att man måste hålla emot cykeln medans man spänner fast/tar ur. Men det gick de mä!
William tycket det var kul, även om vi bara åkte till Orrby-hallen och tillbaka!
Vi får åka längre nästa gång!

Nej, nu ska jag förbereda mig inför natten, hoppas åter igen på att få sova lite mer inatt!
Jag skicka en rapport på månag när jag kommit hem från Spa:et om hur lyxigt det var!

Kram så länge!




Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Ditha.

Ha så trevligt på Selma Spa och njut av din

lilla semester.

Kram från mamma.

2009-11-01 @ 10:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0