Tisdag och för mycket regn!

Hejsan!

Ja då har det gått en vecka av ständigt regn och mulet väder igen!

Jag har kommit in i en skön (ironi) höstdepression, alldeles för dåligt med sömn senaste halvåret och
på tok för mycket måsten på dagarna. Nu längtar jag efter lååånga sovnätter, solen och att julen ska komma så att det tillslut vänder!

Även om månaderna går fort så kan jag inte låta bli att känna att det här aldrig kommer gå över.
Jag vill SOOOOVA! Jag har ingenstans att rymma, kan inte bara skita i allt, utan är fast här i denna
onda cirkeln som bara spinner på!

Jag mår snart bättre, om jag inte står och dör av sömnbrist i hjärnan innan dess!

Men över till något roligare...

Jag har köpt en Menskopp, och snälla tjejer gör er själva en tjänst och köp en Du med!
Det är instället för binda eller tampong och den avger ingen lukt, du får inte torra slemhinnor,
kan vara inne i upp till tolv timmar i sträck! Jag bara älskar den, har aldrig känt mig så fräsch under mensen!
Jag till och med glömmer bort att jag har den!
Läs gärna mer om den på www.m-kopp.se



Denna underbara uppfinning är guds gåva till alla kvinnor!
Det är verkligen som dom säger, när man väl har prövat så går man aldrig tillbaka!
Jag har använt min i en vecka och kan säga att jag aldrig skulle drömma om att använda
en äcklig tampong igen, bindor om jag verkligen måste!

Ja, annars har det väl inte hänt så mycket kul... jag staplade ved i två timmar igår, duktig tycker jag själv.
Jag löptränar regelbundet nu två dagar i veckan, Onsdag och Söndag. Kör boxning på Fredagar!
Det tar sig minsann lite i alla fall!

Nej nu ska jag försöka göra något nyttigt, vika och hänga tvätt kanske!

Kram på er så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0