Måndag och Ingen sol!

God Kväll!

Ja då har måndagen gått och jag har faktiskt inte fått så mycket gjort, men det gör inget tycker jag!
Började dagen med att sova till 10:30, eftersom Michelle fortfarande härjar på natten!
Tur att William också är en sovgris!

Sen åt jag frukost, pratade i telefonen, klädde åp oss och åkte och handlade inför veckan, hoppas jag fick med allt!
Lagade mat, Veronica kom och fikade, åt och fikade. Sedan kom Joakim hem, vilket är lika uppskattat varje dag!
Jag tog mig en tur på kvällen, affären, lite Oriflame-ärende och till Anne-Lie! Där fick jag Janssons frestele, gud va gott! Åkte hem i förhoppning om att Michelle skulle sova, men inte då. Försöker få henne at sova mellan 20-23 och sen resten av natten, men det går inte riktigt så bra som jag vill. Så nu sitter hon här i soffan och smilar så söt som hon är!
Jag tror det är stadiga rutiner som behövs för damen för att det ska funka!

I morgon ska jag till dagis med William, BVC i grums och lämna in pizzakartongen till Selma studien och rapportera om Michelles feber efter vaccinationen.
Det kommer gå i ett antar jag som alla andra dagar!

Nej, nu måste jag passa på att sova, annars blir jag dödstrött i morgon när klockan ringer!

Kram och God natt på Er!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Gumman.

Det löser sig snart med Michelle ska du se, hon

blir ju större för varje månad som går.

Kram Mamma.

2009-11-12 @ 10:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0