Måndag kväll!

Hejsan!

Ja då var det till att uppdatera mitt liv lite grann igen!

Förra veckan så längtade jag till Fredag och Lördag!
Fredag var det boxning sedan 40-årsfest! Jag var lite nervös för att jag och barnen skulle få biverkningar av
svininfluensavaccinet, men som tur var gick det superbra! Eller ja, min axel var ju skapligt öm, men vem bryr sig så länge jag slipper allt det andra!

40-årsfesten var trevlig, kom dit vid 21, åt lite kallskuret, tårta och sedan tog vi några vinglas ute på den inglasade altanen. Jättemysigt faktiskt! Kom inte hem förrän kl. 03 och som tur var har Michelle blivit mer nöjd på nätterna och vaknade inte förrän 08! Så det blev väl 4 timmar sömn i alla fall, men också allt som blev eftersom Joakim skulle bort på lördag fm!

Så på lördagen passade jag på att ta med barnen i dubbelvagnen till affären, eftersom solen visade sig för första gången i hela Nov så ville jag ju inte missa den! Det var underbart och jag fick verkligen energi! Tur var väl det eftersom den försvann lika fort igen!
På em vilade jag i 1½ timme för att orka med kvällen. Gjorde mig i ordning och kom ner till Gruvan 22:15, trodde jag var jättesen men det visde sig att jag var nr. 2 som anlände till festen!
Ja, det är ju kul att inte vara sist jämt!

Hur som helst tog det ett antal timmar innan festen kom igång och alla var där så jag var mest trött och seg.
Hemma 2:20 på natten och somnade säkert före 03. Jag var svintrött och sov till kl. 08 när Michelle skulle ha mat.
Somnade om och gick inte upp förrän kl. 12:30! Det var hur skönt som helst!

Det enda vettiga jag gjorde i söndags var att ta min schemalagda löprunda som trots den dåliga laddningen höll sig inom min rekordtid och jag ser redan fram emot nästa gång, på Onsdag! Det är dags att orka öka lite i tempo och minska nån minut i tid igen!

Idag måndag, regn som vanligt så har vi bara suttit inne, fy farao va tråkigt! Men när Joakim kom hem åkte vi till
Jörgen & Anne-Lie en stund, sen gick jag och Yvva ut och tog en kvällspromenad, den var skön!

Nu ska jag snart sova och hoppas att jag får en lika bra natt igen, nu är Michelle i alla fall nyäten och vi har grundat bra för några timmars sömn!

På återseende!

Kram så länge!



Mammas lilla ängel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0