Fars Dag!

God kväll!

Idag är det Söndag och Fars Dag!
Jag har haft sovmorgon hela helgen och inte gått upp förrän kl. 11:30! Fast då har jag självklart inte sovit
hela natten, för några ggr per natt ska ju Michelle stönas med att väcka mig!
Just nu är hon SÅ övertrött att hon inte ska somna alls, skitkul när kl. är 23:13!
Idag var jag och barnen uppe hos Mor & Far i Degerbyn för att gratulera Far på Fars Dag!

Idag är det en vecka sedan vi åkte till Spa, och jag kan inte fatta att veckorna går SÅ fort!
Det var tur att jag fick njuta, vila upp mig lite och få energi känner jag, för när såg Vi solen sist egentligen?!

Under veckan har jag inte gjort så värst mycket faktistk, kört och hämtat från dagis, lagat mat, varit i stan, 
och lite så! Jo, tränat också, boxning på fredagen och en springtur på lördag!
Michelle fick sin 6 mån vaccination i onsags och har roat oss med ca. 39.7 grader i feber hela helgen...
Inte så kul minsann! Men idag gick den över helt, inte roligt när småfolket är sjuka inte!
Förresten hade vi ju öppet hus i onsdags också med Partylite, Oriflame och MyKidoo.
Jag sålde undan mycket ljus som jag har haft liggandes och tjänade ihop en slant, det var kul!

Veckan som kommer tror jag blir ganska lugn, eller hoppas. Jag tycker nog att det lilla som händer på dagarna är nog. Fast en kvällsfika eller att umgås med någon annan än barnen är alltid kul!
Får nog bli lite mer seriös i min löpträning också, vore det inte för mina skraltiga knän så skulle jag nog springa två ggr i veckan nu, men jag får börja lite försiktigt tror jag och göra övningar som jag fått!

Nej, Nu får jag gå in och be min Dotter att sova, hon verkar inte riktigt ha tid med det, men jag vill också sova snart och det underlättar ju om hon sover först ;-)

Kram på er så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0