Halva veckan har snart gått...

Hejsan!

Ja då är det onsdag och hitills har veckan varit helt ok.
Det fina vädret startade ju på måndag då vi var hemma och gjorde mest ingenting, tror jag...
Mitt huvud är ju som sagt inte riktigt 100 % med nu (kanske inte 100 % annars heller..) men efter ca 43 nätter med avbruten sömn blir det ju inte bättre direkt!

Tisdag var jag och Lillan till stan, hon gjorde pricktest mot Komjölkprotein allergi men det hade hon inte, som tur var. Fast å andra sidan så har jag ju fortfarande igen aning om varför hon skriker mellan 22-00 på kvällarna!
Hon har väl kolik helt enkelt, även om jag gärna vill tro att det man äter påverkar!
Ja, det blir väl bättre tids nog, jag håller mig fortfarande ifrån kaffe, te och kolsyrat! Allt som är gott vill säga!

Skulle ha sprungit över rean, men de där 5 stackars timmarna William är på dagis är ju de fem snabbaste i
hela unniversum så det hann jag ju inte!
Ska ändå in imorgon eller på fredag, jag får kollar då!

Idag är William också på dagis, och jag myser hemma med Lillan!
Ska börja med maten snart så den är klar när Vilda Bill kommer hem från dagis.

Kram så länge!




Kommentarer
Postat av: Louise

Tja! Va ju baaara tvungen å kolla in bloggen:) Snyggt, så nu blir det en till blogg som jag måste hålla koll på då:)



Vi syns och hörs! Kramar

2009-06-24 @ 22:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0