Det är torsdag och jag är glad!

Hejsan!

Ja då var det Torsdag, en varm och skön sådan!
William var inte så lättroad i morse minsann, men kl. 11:40 åkte vi över till Slottsbron till kompisen Anne-Lie
Michelle planade ut i en Badenbaden stol och sov hela tiden och William var snäll och lugn som en ängel!
Ja så kan det gå när man förbereder sig på det värsta!
På vägen hem åkte vi till Burger King och lyxade till oss med Drive in mat, men William sov som en gris när vi kom hem så han har fortfarande inte ätit!

Jag väntar på att Guldsmeden i stan ska ringa och säga att min ring (tillängnad Michelle) ska bli klar!
Det är den 25:e idag, då den skulle vara färdig så nu börjar jag bli lite otålig!
Men jag kan ju slåss med tusentals andra på stan i morgon istället när jag ska passa på att kolla rean också!
Fast jag åker ju i så sent (när Joakim kommit hem) så då är väl alla på stranden eller hemma och fredagsmyser!
Sån överskattad skit håller inte jag på med ;-)

Nu sover mina båda Änglar och Joakim ringde nyss och berättade att han måste jobba över lite.
Kl. 15:00 sa han att han planerade att gå hem 30 min tidigare idag... men det svänger fort på lilla sågverket!

Nej... nu vet jag inget mer att skriva tror jag, återkommer senare i så fall!

Kram så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0