Äntligen Fredag!

Hejsan!

Ja då har fredagen snart passerat och allt blev inte som jag har tänk mig....

William har inte varit på sånt jättestrålande humör idag inte! Men det gick stundtals ganska bra, lite bad och äventyr utomhus kan ju avstyra lite gnäll.
Michelle har ju mest flytit med, bara hon får mat och napp så blir hon oftast nöjd.

Jag skulle ju in till stan idag och hämta min ring som jag hade hoppats på kommit, och hämta vårt nya blinkersrelä till bilen eftersom vi kört utan blinkers i en vecka nu, inte kul alls kan jag meddela.
Jag har satt upp en skylt på bakrutan där det står "OBS! TRASIG BLINKERS! ...Joakim är inte så nöjd med det för om polisen ser det blir vi stoppade och får böter! Medans jag tänker mer på alla som inte fattar att jag ska svänga när jag inte kan blinka och med två barn i bilen ser jag helst att ingen kör in i sidan på mig. Kanske är lite skillnad på hur kvinnor och män (gubbar) tänker och det är väl så att det finns två sidor av det som allt annat! Jag tycker i alla fall att min sida är rätt bra i det här läget. Jag vet ju precis vad jag ska säga till Polisen om jag blir stoppad. Om inte annat kan jag ju ha väldigt urringat nu när jag ammar... det ser kanske mer imponerande ut nu! ;-)

Hur som helst var det jättelåång kö på Westerlunds guld och tillslut fick jag reda på att min ring tyvärr inte kommit men på måndag trodde hon. Så vidare till Lecab där jag kommer in och tänker att snart blir jag laglig igen!
Men där är allt igenbommat och de stänger kl. 17:00 hela sommaren! Jävla skit, jag som inte vill köra en meter till utan att i alla fall ha möjligheten att kunna blinka!

Nej det blev att åka till bergvik istället och gå över rean som jag väntat ivrigt på. Blev en solhatt, tröja och body till Michelle och en sweatshirt till William. Fejk Foppa toffeln på MAXI som jag skulle köpa till honom var ju slut, typiskt!
Och en multifunktions BH till mig som jag faktiskt har tänkt köpa länge. Och nu när jag väl gjorde det så får inte brösten plats i den ändå... men några timmar kan jag ju knö ner dom i nödfall!

Hemma igen och kokade Anis och fänkålste som ska hjälpa Michelle att bli kvitt sin kolik, hann inte svalna innan jag skulle mata henne men det gick ganska bra ändå faktiskt. Hon sover ju nu i alla fall!

William åkte buss med pappa och Moster Nina kl 20:50, det tycker han är så kul!

Nej nu är jag trött minsann. Ska nog ta lite kex och brieost och sen sova!

Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0