Trött på kalas...

God kväll!

Idag Fyller min Son hela 2 år!  Det har gått så otroligt fort. Det känns konstigt att jag har hunnit föda två barn på under
två år!

Vi har i alla fall haft kalas för honom, ytterligare ett. Men det blev bara kakor och tårta idag.
På lördag har jag barnkals men då blir det också bara kakor och tårta, ska bli kul att se Williams kompisar igen.
Om två veckor fyller jag år, och tack och lov så är det sista kalaset här hemma för det här året!!!
Nu är jag helt utsliten på all städning, stress, bakning och planering!

Efter kalaset gav jag mig ut och sprang. Är faktiskt väldigt nöjd med resultatet eftersom det bara är andra gången jag är ute!
Har bestämt mig för att börja springa nedanför backen och så långt och fort jag orkar. Så idag kom jag ända till Lassehall - gick uppför backen (annars hade jag förmodligen avlidit), vände och sprang tillbaka ändå hem. Blev ganska exakt 5.6 km och tiden 44:47.
Ingen bra tid, men det blir bättre och lättare för varje gång! När och om skorna någonsin torkar är ju frågan... det var inte direkt torrt i skogen!

Nu är jag totalt slö, har ätit kvällsmat och ska snart sova.
Joakim åker i morgon så nu börjar överlevnadshelgen även för mig ;-)
Stel som en pinne är jag väl i två dagar till antar jag!

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0