Torsdag!

Hejsan!

Ja, torsdag är snart till ända och "Äntligen Fredag" är på ingång!

Idag har jag varit och vägt och mätit Michelle som bara rusar iväg och ligger över den normala kurvan!
Jag som har köpt 180 st blöjor som är upp till 6 Kg, hon väger redan 5314 gr... Bajsa på säger jag bara!

Vi mötte Hege nere vid blomsterhandeln och skickde ett blombud till Jenny, Johan, Kasper och lilla Vincent!
Blommorna är från Mig, Hege, Nathalie, Louise och Mia med familjer!
Det blev en jättefin bukett och jag skulle ju ha tagit kort på den men glömde tyvärr kameran. Och uråldrig som jag är nu för tiden så har jag ingen kameramobil heller! Hoppas Jenny tar kort på den!

Sedan vi kom hem ca halv tolv så har jag lagat mat och bara latat mig, i den här värmen är det ju omöjligt att göra något!
Skulle vara till sjön, men det är lite nervöst att ta med båda ensam än tycker jag!
Det är lättare om någon kompis med barn också ska dit!

Nu äter William kvällsmat och förhoppningsvis ska han snart lägga sig och sova läänge!
Vi får väl se hur det går.
Jag ska i alla fall ta en svalkande dusch, eller åka ner till sjön en snabbsväng och doppa mig!

Nästa vecka läste jag på smhi.se att det ska bli 14 grader... som sagt, vad hände med lagom?

Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0