Torsdag = Utedag!

God Kväll!

Idag är jag nöjd med dagen för min Son har fått vara ute rätt så mycket!

Louise ringde i morse kl. 9:30 och ville komma och hälsa på. Vi som fortfarande låg och grisade i sängen
fick kasta oss upp ;-)

William och Tilde började leka, men William tyckte förstås att det var jobbigt när hon skulle låna alla hans grejer...
Men som vanligt fick jag läxa upp honom lite och sen gick det mycket bättre.
Vi gick till lekparken en sväng, det var kul..

Efter det gick vi ut och skulle skynda oss att plocka rätt på gården och klippa gräset på baksidan för att hinna innan Joakim kom hem, det skulle ju vara en överraskning!
Jag klippte gräset och höll en gråtande och förtvivlad William i handen samtidigt... men vi hann precis innan det började hällregna!

Joakim kom hem två timmar tidigare, kul! Vi åt mat och var ute resten av dagen tills William skulle sova. Fick undanröjt lite och fixat i orning inför stora 40- årsfesten på lördag!

I morgon ska jag, William och Michelle åka in till stan. Moster Nina kör bussen och vi ska åka hela två ggr! Hoppas William tycker det är lika kul att åka långt som det är att åka till slottsbron fram och tillbaka!

Får se om vi hittar något kul i någon affär!

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0