Tisdag & Onsdag!

God Kväll!

I går Tisag så skulle jag ju göra något med min uttråkade son, och för en gång skull sken ju solen!
Så vi åt mat, åkte och köpte glass och sen runt kl. 17:30 gick vi på promenad upp till Yvva där William busade lite med Ulf och hade lite roligt... tills han blev trött och fick åka hem med pappa och sova!

Jag däremot blev kvar och drack två glas vin och kände mig alldeles överlycklig! Joakim hämtade Michelle 21:30 och nattade henne medans jag passade på att umgås lite till! Mycket trevligt!

Idag onsdag har jag däremot inte gjort så mycket, lagat mat och bakat bröd, för det är så himla dyrt att köpa bröd i affären så jag ska försöka baka så mycket som jag hinner. William tyckte om det och jag blev faktiskt också nöjd!
Joakim och William gick ut på en tur så William fick leka av sig lite innan det var dags för sängen!

Nu är det bara drygt två veckor kvar tills Michelle är tre månader och jag längtar så, för alla som jag känner som har haft kolikbarn säger att det gick över ganska exakt den dagen de blev tre månader...så det hoppas jag att det gör för henne också! Nu räcker det tycker jag! Och jag hoppas att hon börjar sova i ett svep tills hon ska äta första gången så att inte magen måste börja spöka kl 2:30 varenda (!!!) natt...tråkigt att aldrig få sova de där stackars timmarna i sträck fram till 4:30! Men visst har det blivit bättre redan nu!

Nej usch va jag är trött!
I morgon ska William åka med sin bror och hans mamma till lekhuset på Wåxnäs om det har öppet (de skulle ha det dom regniga dagarna sa de). Det ska nog bli jättekul för honom att få leka lite tror jag!
Undrar vad jag ska unna mig de timmarna, bara vila och gosa med Michelle tror jag!

Hörs i morgon, Kram så länge!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0