Tidig Onsdag!

God Morgon!

Här sitter jag kl. 07 och båda barnen sover.
Jag bytte blöja på Lillfia förut och piggnade till. Vet ju hur jobbigt det är att somna om, så jag fundera på att
ta en dusch i lugn och ro och äta frukost istället.
Men när William väl vaknar är jag väl svintrött igen!

Igår blev jag SÅ lycklig, för äntligen fick jag klippa håret på William!
Det är lite drygt 10 månader sedan jag fick klippa HELA håret! Sedan dess har vi bara lyckats med halva och konturer. Men igår prövade vi "frisörtekniken" med en stol och en spegel framför (och en dammsugare som fort som bara den sög upp allt hår!)
Lite mutor i form av ljuslyktor och godis och att hela tiden kalla honom Snygging hjälpte också fint!
Nu är det bara lite gelé som gäller så är "tuppkammen" klar!

Undrar vad vi ska göra idag... Det återstår att se. Kanske seriöst ska sätta ungarna i syskonvagnen och ta en promenad, inna regnet kommer!

Men först en dusch och frukost! Fortsättning följer...

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0