Söndag!

Hejsan!

Idag vaknade jag k. 8:30, kom på att min Farmor och Faster med barn kommer på fika idag kl. 11 och jag hade tänkt bjuda på hembakat!
Fick plötsligt lite bråttom, men hann baka ihop en Banankaka med choklad och en äppelkaka!

Det var kul att dom hälsade på för det blir inte attt vi träffas så ofta, kanske två-tre gånger per år och ändå bor dom i karlstad. Synd! Men så är det när alla ska få ihop det med schema och friska ungar!

Sedan blev det mat och vanlig söndag igen! Joakim skulle jobba lite mellan 18-19 som kontaktperson så jag blev rastlös och bjöd hit Yvva på nybakat!
Kan tipsa om att använda "Delikatess yoghurt vanilj" som vaniljsås. Den är i hink som turkist yoghurt. Himla gott verkligen!

Nu sover William, vilket gick jättefort. Michelle ligger och tittar på sig själv i en spegel på babygymmet och jag ska precis plocka fram godisskålen och "fira söndag!. Jag älskar söndagkvällar, särskilt när de har typ "Beck marathon" på 4:an.
Fast nu är det dåligt med bra filmer tycker jag, men någon ska jag väl kunna fördriva tiden med.
Förra söndagen var det ju Mini´s first time. Den var sjuk men ganska bra!

Ja då är det snart ny veckan igen. Ska bli intressant och se hur vi ska fördriva den, speciellt om det ska regna också!
Nej, hem och hälsa på massa folk som också har rastlösa ungar kanske!
Om du har lust att träffas så hör av dig!

Kram så länge!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0