Söndag!

Hejsan!

Idag söndag har det gått i ett hela dagen!
I morse efter frukost började jag baka biskvier, det är SÅ tråkigt. Men dom är ju SÅ goda när de väl är färdiga!
Sedan blev det mat och att åka in till stan. Yvva & Issa följde med till Bergvik. Där gick vi och kollade läget och handlade
lite.

Gjorde ett fynd på en Björn Borg väska, Butiksägaren (tror jag det var) hade nog tråkigt och prutade med sig själv. Jag är nöjd! Köpte även strumpbyxor till Lillfia och vanliga strumpor till William! Och ett sånt där resårskärp att ha under bysten på Gina Tricot med glitter i, snyggt faktiskt!

Handlade ingredienser till en pastasallad som jag slängde ihop ikväll. Försöker förbereda så mycket som möljigt inför Joakims 40 - årskalas i morgon!

Känner mig jättetrött och sliten och ska snart gå och sova. Bara Lillfia äter en gång till så att hon sover läänge i morgon!
Jag verkligen hoppas på det!

I morgon fortsätter stressen över att få allting färdigt, men Veronica har erbjudit sig att ta barnen en sväng - så snällt!

Så i morgon får ni veta hur mycket jag hann med och hur kalaset gick!

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0