Onsdag & träningsvärk!

Hej!

Igår Tisdag hann jag inte skriva något, men jag tog ytterligare ett steg i min utveckling och tog med mig båda barnen till stan helt själv! Skulle ta allergispruta, och då hade jag sån enorm tur att båda sov i bilen, tur att det inte var sol och varmt igår! Sen åkte vi ut till Bergvik och åt på McDonals. Efter det gick vi i affärerna och köpte lite rea-kläder.
Vi var hemma klockan 16 och allt hade gått jättera!

På kvällen var jag trött som vanligt så Joakim tog med William ut medans Michelle och Jag tog en lugn matstund och vila på soffan.

Idag Onsdag tog vi en sovmorgon. Farfar kom hit och började kapa vår ved utanför så vi bjöd honom på mat.
Joakim kom hem tidigt idag, skönt!

Det är meningen att jag ska träna idag, antingen Bodypump eller springa. Men med den träningsverken jag har dragit på mig så vet jag inte vad jag ska satsa på... är sugen på att springa igen. Vi får se, snart regnar det väl så att det blir svalt och skönt i alla fall!

Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0