Onsdag Kväll...

God kväll!

Här sitter jag i soffan och väntar på att min dotter ska äta sin kvällsmat men hon verkar ha somnat för natten utan den...
Jag får byta blöja och väcka henne lite tror jag!

Det blev inte någon träning idag, kom på att Joakim ska bort hela helgen (skriver mer om det längre ner...)
så jag kan lika gärna träna i morgon istället och hoppas på att träningsvärken har lanat av lite!

Jo, Joakim och hans kompis Habbe ska på "överlevnadshelg" i år igen (leka lite survival man som på discovery)... om jag inte minns fel så kom de hem en dag tidigare ifjol eftersom Joakim höll på att dö av svält efter ett dygn!
Nu påstår de att strategin är anpassad/ändrad och att det ska gå mycket bättre i år... vi får väl se.

Jag antar att förutom bristen på mat så är det lika osäkert om jag överlever nästan 3 dagar med barnen själv.
Antar att William har haft en annons ute på blocket några ggr innan Joakim är hemma igen...
Men jag får åka och hälsa på kompisar och Mor och Far. Annars pallar jag inte med det... jag är faktiskt ingen supermorsa! Lika bra att jag säger det själv känner jag! :-)

Jag la ner mig och bakade egna tårtbottnar ikväll också , eftersom William fyller år i morgon och inte kan äta de färdiga som finns på affären. Men den första jag gjorde blev helt knasig och bara gick sönder. Den andra jag gjorde ser bättre ut, men den glömde jag i ugnen så vi får se hur den smakar... Håll tummarna för att det gick bra!
Så i morgon blir det stress igen och sen kalas! Hoppas han får roliga leksaker att pyssla med under helgen!

Nu ska jag väcka lillfia och ge henne kvällsmat!

Kram så länge!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0