Onsdag!

Hejsan!

Idag onsdag så har vi tagit ännu ett steg i utvecklingen! Michelle sov ända till 06:30 i morse utan att äta.
Hon fick nappen kl 04 och jag hoppades på att dra ut på maten till 05, så gissa vad glad jag blev när klockan var halv sju!!! Mina bröst sprängde och var stora som meloner men det var de värt!

Sen kom Mette förbi, hon har inte varit här sedan i julas kom vi fram till så det var jätteroligt att träffa henne!
Michelle fick en BRIO skallra och William fick en bok av henne! Vi fikade och tölade om allt och ingenting!

Tog med mig båda barnen till affären igen vilket gick superbra idag också!
Lagade kalops idag som vi bjöd Farfar på, det tyckte han var gott!
Köpte koffeinfritt kaffe eftersom Michelle får så ont i magen av koffein. Det smakade inte pyton, fast det slår ju inte riktigt kaffe. Men jag tycker 6 månader utan är lite väl drygt!

Joakim kom hem och mådde inte alls bra, ont i huvudet och lite småvek! ;-)
Jag och William tog en tur till Habbe och hälsade på en sväng!

Nu sover William snart, lillfia ligger brevid i soffan med sin napp, tänkte mata henne en gång till sen och hoppas att hon sover lika länge te möran!

Nu ska jag äta min dagliga dos godis, sen sova tror jag!

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0