My life is rainy and boring...

God Kväll!

Ja... då har måndagen passerat och vad har vi gjort idag? Jo inte ett skit!
Jag förstår att William snart packar väskan och drar för SÅ tråkigt måste det  vara att bo här!

Tänkte seriöst ta med barnen ut idag men det gör ju verkligen inget annat än regnar! Fy farao vilken dretsommar,
allt eller inget som vanligt! Men i morgon ska vi ta oss an något i alla fall, om det så är att pulsa runt på gräsmattan i regnställ så SKA jag försöka roa min stackars son!

Men Joel och hans mamma kom hit idag, så William har lekt med en kompis i över en timme,
Det var ju kul för oss båda faktiskt!

Michelle har haft ont i magen hela dagen och nu är hon svullen och röd i rumpan... inte bra att äta baconchips på bion märkte jag! Stackars sötnosen!

Förresten så gav jag mig ut och sprang idag igen, jag minskade min dåliga tid med hela 1 minut! Jo jo... det tar sig väldigt sakta men säkert ;-)
Man måste vara positiv och se framåt!

Kram på er så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0