Måndag morgon...

Hejsan!

Det var en bra natt, Michelle sov ända till 03:39 men jag fick henne att somna om till kl. 05!
Sedan vaknade hon och åt igen runt 08. William sov till nio och då gick vi upp!

Tror dock att min son har vaknat på helt fel sida, han gnäller klagar och skriker (som han faktisk inte gjort  på några dagar nu)! Michelle klagar lite och jag springer stafett mellan en unge i badkaret och en i sängen!
Tänk om man kan dela på sig! Eller ha råd att skaffa en barnflicka!!!
Ibland blir jag så frustrerad så jag bara vill ringa till Joakim och skrika samt informera honom att han aldrig har båda samtidigt hela dagara så han har ingen aning om hur jobbigt det är i mellan åt!!!

Vi har bjudit hit Nathalie och Viktor också, så jag hoppas William sköter sig när han får hit en kompis!
Annars kan du ju åka hit och vinka till honom när han sitter i sin blöta vagn ute på gården och SKA sova till varje pris!
Och han kommer inte in förräns Joakim kommer hem!

Men se där , nu kom Mor! Tack gode gud!

Fortsättning följer!

Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0