Lyckad dag!

Hejsan!

Idag har jag William & Michelle åkt buss, handlat och varti på BVC.

Klockan 17 hade jag Mykidoo visning här hemma, sålde för 2000. Det var väl godkänt eftersom det bara kom 4 gäster!

Efter det tog jag på mig pulsklockan och träningskläderna och gjorde den stora träningspremiären!
Gick till Trulsön som uppvärmning, sedan sprang jag därifrån till toppen av Lassehallsbacken och sen tillbaka ända hem (det är egentligen inte långt, men det var ju första gången jag tog ett springsteg sedan förra sommaren!)

Det gick jättebra, flåset och benen. Det gick absolut inte fort, men jag sprang i alla fall!
Alltid en början. Men nu är jag skapligt stinn i benen, är redan så stel att jag knappt kan gå ordentligt.
Ska bli kul att se i morgon hur man mår...!

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0