Fredag & Utflykt!

God Kväll!

I morse ställde vi klockan och gick upp kl. 08 för att hinna bli färdiga när Moster Nina skulle komma med bussen!
Allt gick enligt planerna och vi klev på bussen kl. 09:10 och åkte mot staden!

William tyckte det var kul, men vid Lillerud började det bli lite tråkigt. Fast tillslut kom vi fram.
Vi gick runt i stan och kollade lite, sedan åt vi. William fick sina chicken nuggets med äppeljuice från McDonals som vanligt!
Klockan 14 gick bussen hem och vi sov nästan alla tre då!

Väl hemma så började all stress igen inför Joakims 40- årsfest i morgon. Jag har handlat, gjort grönsallad, potatissallad och så hann jag grilla lite kvällsmat också.
Vi har sätt upp tältet utomhus, Joakim och Jörgen har hämtat stolar och bord. Tyvärr läser jag på både SMHI & yr.no att det ska regna i morgon kväll...
Tur att vi har fixat en fotogenkamin som vi hoppas kan värma oss lite!

I morgon fortsätter alla förberedelser men jag hoppas på en ganska lugn dag så att jag orkar med kvällen också, man vill ju inte missa den stora festen som man jobbat så för!
Ska bli skönt när det är över också!

Ja, nästa gång jag skriver får du väl veta hur det gick!

Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0