Fredag & Lördag!

Hejsan!

I fredags tog jag med mig båda barnen (hör och häpna) till stan för att besiktiga om bilen, dagen innan körförbudet skulle träda i kraft.  Allt händer i sista sekund som vanligt!
Bilden gick som tur var igenom och nu kan vi köra lugnt i ett år till!

Vi mötte upp "Moster Nina" som följde med till Bergvik och åt mat med oss. Vi tänkte gå i affärer så länge Willam var nöjd och faktiskt var han en ängel hela tiden! För att han var så duktig fick han en piggelin innan vi åkte hem!
Annars hade jag ju inte kunnat köpa min kulglass som är ett måste när man är i stan!

Väl hemma kom både åskan och regnet och plötsligt sjönk temperaturen 10 grader, men ändå var det varmt och fuktigt!
Jag var verkligen svintrött och längtade tills Michelle skulle äta sista gången och klockan 22 när hon blev hungerig så såg jag till att vara helt färdig för att hoppa i sänghalmen! Hon åt och vi somnade och sov ända till 08 i morse (med någon matstund då förstås). Men det var längesedan jag kände mig så utvilad!


Idag tänkte jag ha en dag för mig själv med Michelle som lite sällskap!

Jag hörde av mig till Helena som vi var och fikade hos redan kl 10, sedan gick vi till bankomaten och tog ut pengar, kom på att Helena skulle äta pizza idag så jag passade på att äta jag också, mums!
Sedan gick vi hem till Issa, Jonte och Ulf för att hämta Oriflameprodukter som jag beställt. 
Blev kvar och pratade med Ulf drygt en timme, sen kom Yvva hem från jobbet och vips så var klockan 20...
Ja... det var den dagen det. Trevligt och en pause från lilla vilda Wille!

Nu ligger Lillan och klagar lite, William vill inte sova och jag börjar bli lika trött som igår! Kanske sängen snart igen!

Kram så länge!


Kommentarer
Postat av: yvva

Tänk att jag hitta bloggen, så nu ska jag ha koll på dej.Hitta till och med Issas blogg (fast det var lite knivigare)

2009-07-05 @ 08:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0