Fredag kväll...

God kväll!

Det har varit en ganska bra dag även om inte allt blev som jag hade tänkt mig!

Efter att vi sovit lite middag så skulle jag ta med barnen till det nya Grillhuset och kolla in deras glassbar,
väl ute i bilen med alla ungar och packning så vrider jag om nyckeln i tänninglåset och märker att bilen är stone dead!

Kommer på att William satt i bilen och lekte förut och slog på alla lampor, vilket hade resulterat i ett urdraget batteri!
Joakims bror Mikael kom hit och startade den åt mig och uppmanade att köra minst 30 minuter för att ladda det igen...
Så glassen blev på Bergvik istället.
Passade på att gå över rean på kappahl och köpte hela 3 dresser för 144:- (halva reapriset!!!)
Vilket fynd jag gjorde, alla fick sin glass och vi åkte hem glada och nöjda!

Väl hemma så matade jag Michelle, William fick smörgås och vi åkte över till Anne-Lie och Jörgen i slottsbron där vi fick ännu mera kvällsmat i form av korv i bröd!

Hemma kl. 21:30, William fick sin välling och somnade direkt! Nu sover båda barnen, förhoppningsvis länge!
Jag ska också gå och lägga mig för nu är jag jättetrött!

I morgon är det barnkalas och jag hoppas att det kommer några kompisar till William!

Kram och God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0