Fredag Eftermiddag...

Hejsan!

Ja då har Joakim åkt iväg på sin överlevnadshelg... som tur är skiner ju solen idag i alla fall, än så länge vill säga.

Jag och William har precis ätit vår mat, Michelle ligger i sin säng och vilar, det gör William också och jag hoppas att han somnar en stund för jag är skittrött!

Tänkte ringa till Jörgen och Anne-Lie sen och höra om de vill leka lite med William senare.... Hoppas på det!

Annars är jag lite rastlös inför ivkäll, tråkigt att sitta hemma ensam en hel helg med två ungar... njae kanske hittar på något. Nu har jag ju köpt en Babyvakt också så det är lite lättare att vara utomhus och William kan sova inne utan att man behöver springa hej vilt in och ut hela tiden!

Nej nu skriker Michelle på mat... kanske?!

Hörs senare.

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0