Fortsättningen...

God Kväll!

Ja... först en dusch sen frukost skrev jag i morse. Men verkligheten blev en helt annan.
Blev sittandes framför datorn tills 08:15, då hade William fortfarande inte vaknat.
Så jag gick in och la mig i min goa säng igen och somnade!

Kl. 10:20 matade jag Michelle och 10:30 vaknade William. Så det blev en sovmorgon ändå!
Vi åt frukost, jag duschade och sen började jag med maten och helt plötsligt var klockan 14.

Det blev ingen promenad med vagnen idag heller, usch va slö jag är!

Joakim kom hem och vi åkte ut och handlade lite. Sen åkte jag direkt över till Slottsbron till Jörgen & Anne-Lie
där William började förfölja Jörgen hack i häl och spanade in allt han gjorde.

Vi åkte hem ca 19:30 och då fick William hoppa i sängen. Nu sitter jag , Joakim och Michelle i soffan och slappar.
Ska snart sova tror jag. Hoppas på sovmorgon i morgon också!

Kram och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0