Den stora otursdagen!

Hejsan!

Ja då har vi snart överlevt en Tisdag till... eller nästan om Du frågar William!

Han ställde sig i en röd Mickey vagn, ser ut som en smalare och högre variant av lära gå vagn.
Men den här vagnen välter, och det gjorde den med William hållnas i handtaget! Han for pladask ner
i golvet. Han hade inte ens en chans att vända bort huvudet utan landade med näsan rakt i golvet!
När jag fick upp honom rann blodet i munnen och han gråt så mycket han bara orkade.
Försökte utesluta att tänderna hade slagits ut, och insåg att det nog gick bra när han ville ha nappen.

Sedan var det bamse fläskläpp som gällde... inte på smått vis alltså! Men lite piggelin och gos så kom han allt på fötter igen!

Vi var upp till Lucas och Hege så pojkarna fick leka av sig lite och det gjorde dom verkligen tills William blev för trött och hungerig igen!

Idag har jag varit ut och gått trulsön-lassehall med Yvva, skönt minsann!
När jag kom hem så satt Joakim och matade Michelle med flaskan, jag hade visst missbedömt mattiderna lite :-)

Nu väntar jag på att hon ska somna, sen blir det att krypa ner och tryna kudden, hoppas att hon sover länge inatt!

Idag har jag förresten gjort något som jag aldrig gjort förut! Jag tog med mig båda barnen till affären! Kundvagnen var full, men inte av mat utan barn! Allt gick jättebra och någon gång ska ju vara den första!

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0