Den STORA Festen & dagen efter...

God Kväll!

Ja Lördagen kom med stomsteg. Från det att jag gick upp tills festen skulle börja så satt jag bara ner när jag åt mat.
Allt skulle fixas och bli färdigt!
Michelle var så snäll och sov hela dagen mellan 10-16. Jag matade henne och hon somnade om.
William åkte till Mormor och Morfar kl 15.

17:45 åkte jag till affären för att handla det sista, när jag kom hem hade jag huset fullt  i folk, Michelle hade kolik och jag hade inte ens slagit in presenten än, all mat skulle ut och det var redan kaos!!!

När alla andra åt så satt jag i sovrummet och vaggade och tröstade min stackars dotter. Väl ute i tältet fick jag barnvakt så att jag också kunde äta!

Sedan flöt det på, kaffe, presentöppning och snacks och en massa roligt tölande. Alla verkade ha trevligt, jag också!
Speciellt efter 22 när jag korkade upp min vinflaska och beslöt mig för att joina festen!
Lite lön för allt mjölkpumpande ska man väl ha?!

Klockan 03 var det många här som inte "hörde" hit, jag var stentrött och ville bara sova! Så jag gick ut och drog ur sladden till tältet och började plocka ihop.... Tack alla som hjälpte till!

Michelle hade följt med Veronica hem och vi var helt barnlösa. Somnade 04:45 ca och vaknade 9:30!!!!!
Varför sover jag inte när jag har barnvakt, jo för att vinet och alla intryck efter natten ska bearbetas, det spelar tydligen ingen roll att man är stentrött!
Så vi båda gick upp och städade istället.
Hämtade ungarna och gick på 45- årskalas.

Nu är jag så trött så jag inte alls vet vad jag heter eller varför!
Ska bli så skönt att sova, hoppas att Michelle också sover länge!!!

Jag hade i alla fall en jättetrevlig kväll, och Joakim också som tur var!
Tack alla som på något vis hjälpt till!

Kram och God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0