Bullmamma!

Hejsan!

Nu när jag har blivit tvåbarnsmor och har mycket mindre tid för mina egna intressen så har jag helt plötsligt fått för mig att
börja baka hembakat :-) Rimmar ju dåligt, men jag skyller på hormoner!

Så idag bakade jag Kanelbullar! Dom blev goda och jag hoppas att de fortfarande är det när jag tinar dom från frysen!
I morgon ska jag baka biskvier, drömmar, äppelkaka och tårtbotten!
Joakim fyller ju år på måndag så det är därför jag bakar så mycket just nu ;-)
Och William fyller år den 23:e, så det är ju skönt att ha det gjort så slipper jag stressa! Den här veckan som kommer blir nog fullbokad ändå med städning och allt som ska fixas!

Sen vid 15 åkte jag och Veronica till Borgvik och skulle pröva att sälja ett parti paraplyer som vi köpt på blocket.
Bara som en rolig grej alltså ;-)
Det var ju motordag i borgvik och ösregn, så vi var laddade!
Väl framme insåg vi att alla andra hade gett upp och det var ganska glest med folk kvar! De som vi mötte tyckte att det var en himla bra idé att sälja paraplyer eftersom ALLA hade frågat efter det idag! Men när vi kom så var ju ALLA andra hemma igen!!!

Så vi åkte till Bluesfestivalen i Åmål istället. Där var det inte heller SÅ mycket folk. Men det började bra, vi sålde två med en gång. Fast alla sa att vi kom försent för nu har det ju slutat regna, snacka om missflyt!
Men vi fick sålt totalt 5 st, alldeles för få men vi får fösöka igen!

Nu har jag badat i badkaret med Michelle, och sitter i soffan och äter min dagliga dos godis! Börjar bli lite seg i kolan faktiskt och blir nog inte så gammal ikväll inte!

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0