Äntligen Tisdag!

Hejsan!

Oj va lycklig jag är över att Måndagen är över. För igår hade Jag fullt upp hela dagen!

Jag gick upp och åt frukost, började med att doppa mina biskvier i choklad, sedan bakade jag en äppelkaka!
Moster Nina kom och hälsade på och tog med sig William till lekparken när jag och Michelle åkte och handlade.
Väl hemma igen skulle jag laga mat, plocka,städa och göra tårta!
 När klockan var ca 15 kom Joakim hem tidigare från jobbet dagen till ära!
Kl 18 kom första gästerna och då hade jag precis kommit ut från duschen!

Kalaset var bra. Vi bjöd på pastasallad och fikabrödet som jag har bakat! Sen var det ju tårtan... även om den inte var den godaste jag har gjort så var den ändå den finaste ;-)

Gästerna åkte hem kl. 21:30. Vi var jätteslitna men vi varvade ner med Beck-filmen på 4:an.

Idag gick jag och Michelle upp klockan 10:20 och William vaknade 10:30! Det blev en perfekt start på dagen, alla är utvilade!

Nu har vi ätit blodpudding, potatisbullar och bacon. Det är Williams favoritmat!
Jag skulle gärna sova middag, men frågan är om William tycker lika...
Om max 2 timmar kommer Joakim hem, ska bli skönt!

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0