USA Besök!

Hejsan!

Idag var William på dagis och det var underbart! Men då passade Michelle på att knorra, gråta och böka istället!
Allt detta medans jag skulle passa på att måla dörrlister, laga mat och vara kreativ!

Sen efter dagis åkte vi direkt upp till Mor och Far i värmskog för dit skulle våra vänner från USA komma och hälsa på!
Det var så underbart roligt att se dom igen för det var nio år sedan sist!!!
Det jobbigaste är att säga hej då, för det tar nog minst 2 år innan jag ser dom igen när vi åker över!
Men vi har ju Facebook!!!

Nu hemma så har William lagt sig och Michelle sover brevid mig i soffan. Jag är trött och ska äta kvällsmat!
Imorgon och fram till onsdag nästa vecka har Joakim tagit semester för att greja med huset, så då slipper jag åka till dagis med William, ganska skönt! Men det ska bli mycket gjort hemma också!

Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0