Tisdag!

God Kväll!

Måndag lånade jag gräsklipparen och klippte, eller försökte. Gräset var så långt att det bara vek sig och gräsklipparen stannade gång på gång för att knivarna grävde ner sig i mossan! Love it... så när jag hade ställt in en höjd som den "klarade" av så syntes det ju knappt att jag hade klippt. Så idag fick jag klippa en gång till och nu är den riktigt kort och fin igen!

Var ute och sprang på måndagkväll, den riktigt dåliga tiden har minskat med ca 4 minuter sedan första gången, alltid något!
Men mitt vänsterknä har däremot ökat ett anta centimeter i omkrets också... jä*la skit alltså!
Vi får hoppas att svullnaden går ner igen och att jag kommer ihåg knäskyddet nästa gång!

Joakim har ju haft semster en vecka och då har han åkt med William till dagis, vilket har gjort mig riktigt bortskämd!
I morgon onsdag är det slut på Lyx och allt blir som vanligt igen! Framsidan garaget är snart färdigt. Men vedhögen ligger lika hög och hemsk som för en vecka sedan. Det tar allt en väldig tid att få saker gjort!
Men nu är vi i alla fall igång igen!

Jag har målat färdigt alla lister, klossar och foder till hallen nu äntligen så det ska upp och bli färdigt! Det ska vi göra nästa regniga dag, utomhus får gå före. Jag är inte säker men jag tror Sverige har fler regndagar än sol... om jag inte minns fel ;-)

Jag och barnen lekte med Web-cameran tidigare idag, lite fränt! Vi fick en bild som är rätt reko, mina påsar under ögonen och min stora näsa får ni stå ut med, men barnen är ju fina i alla fall!!
Nej nu måste jag verkligen sova, klockan ringer om 8 timmar och Michelle ska ha mat två ggr till innan det urk, pust och stön!

Kram och Natti Natti från oss linslusar!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0