Resten av veckan!

Hejsan!

Ja då var det plötsligt söndag igen då!

På Fredag em blev jag sugen på att åka in till stan, Joakim skulle ändå få hit sina barn så jag passade på att pumpa mjölk och dra helt enkelt!
Jag ringde Nina och fick med henne på Grillbuffé på BMB! Himla gottl, kan verkligen rekommendera den så länge den finns kvar!!!
Väl hemma blev jag sittnas och kolla på Sex And The City - The Movie! Vet inte om det är mammahormoner som spökar, men till den filmen kan jag grina i varannan sen, av både glädje och sorg! Den är SÅ sjukt bra, väntar ivrigt tills Nr. 2 kommer!!!

På lördagen så var det lite lungt till att börja med, Joakim stod i vedhögen och grejade och jag försökte väl roa William. Som tur är har Linus varit här i helgen och då är William redan ganska nöjd med tillvaron!
Senare på em bytte jag av Joakim och fick lite ved kluven!
Sen bar det av till Skruvstadparken på Torgny Melins! Nina och Peter var med så jag slapp åka buss också, skönt!
Det var kul, men jag saknade faktiskt de jag känner mest, blir nog fler på Poptimisterna nästa helg!

Idag vaknade jag med svullet knä och ett huvud som saknar alldeles för mycket sömn!
Blev ingen springtur idag, hopppas att knät reder sig så jag kan fortsätta träningen snart!
Däremot har jag kluvit mer ved...finns ju inget slut känner man.

Nu hämtar Joakim mat från Mickis och jag längtar tills William har slutat skrika och jag kan pusta ut i soffan och njuta av den skönaste soffkvällen i veckan - Söndag!

Ha det gott så länge!

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0