Onsdag...igen!

Hejsan!

Long time no see...
Jag vet inte vart kvällarna tar vägen men jag hinner inget alls efter att Joakim kommer hem!
Senaste veckan har jag inte gjort så mycket, Fredag var jag och Yvva och åt fredagslunch, sedan var jag på boxning!
Skitkul men aj va ont jag har... än!

Helgen blev lugn! Riktig soffhelg!
Men jag var såklart rastlös som en gris och ville helst inte sitta hemma, fast så blev det ändå!

Måndag tog jag tvillingvagnen och gick till affären, men på hemvägen gick William själv och ville stanna och leka på södra skolan och när han inte fick det så hängde han i benet på mig och skrek/gråt hela vägen hem!!!
Sedan fortsatte det trevliga humöret till klockan 17 på kvällen!
Linus kom hit och hälsade på och det var tur för då blev William på sitt BÄSTA humör!!! Det slutade med att de tog med honom hem så han fick leka av sig lite till. Sen hem och sova, trött som en gris var han!
Jag var på min första partylite visning sedan April och det gick bra och var kul!

På Tisdag så har hela familjen börjar bli lite smått förkylda. William vaknar på natten och tror att det är morgon, Michelle gnyr och gnäller på natten och nu är jag verkligen på bristningsgränsen!!!
Som tur är börjar det vända igen, Michelle hade 39.2 i feber igår, men inatt var den nere på 37.2 igen. Jag är täppt i näsan och hoppas verkligen inte att det blir värre eftersom vi har dop på söndag!

Nu ska jag börja med maten, sedan är det dags att hämta William på dagis igen... varför går de där timmarna SÅ fort!!!

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0