Onsdag!

God Kväl!

Idag har jag lämnat William på dagis, i tid också!
Åkte hem och satte fart med att städa, fick ett riktigt ryck och knäskurade alla golven på nedervåningen!
Kändes skönt och luktade gott i huset efteråt!

När William kom hem från dagis åt vi mat och vilade lite. Sen bar det iväg till Fisktjärn dit Louise, Robin och Tilde
ska flytta!
Vi kollade in deras hus som är jättefint med nya tapeter och allt!

William blev trött och Michelle hungerig och myggäten så vi åkte hem runt kl 19!
Hemma fick William kvällsmat och somnade rätt snabb!

Jag har ätit en Calsone, nam nam som William säger ;-)
Nu sitter jag i soffan, är rätt trött och Michelle har precis lagt sig.
Jag ska inte bli lika sen i säng idag som igår, hoppas att William sover länge te möran! Inget dagis förrän på fredag!

Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0