Måndag!

Hejsan!

En helg har gått till ända och den har varit väldigt lugn. Under Lördag så grejade vi här hemma och jag tog med mig Michelle och åkte till Anne-Lie en sväng på em-kvällen.

Söndag så var det dags för barnkalas igen, den här gången hos Tilde! Det var kul och William njöt nog av att få leka av sig lite! Linus har varit här hela helgen så William har varit ganska sysslesatt kan man säga...
Söndag kväll blev i soffan, men sen blev jag tölsjuk och gick upp till grannen... och hej och hå så var klockan 02 och jag borde ha sovit mycket tidigare!
Michelle vaknade 04 och skulle ha mat, men jag somnade om som tur va. William vaknade kl 08 och väckte hela familjen. Så här sitter jag och ska försöka få något gjort...Nu känner jag att det skulle vara smidigt med barnvakt!
William är rädd för gräsklipparen och vi måste VERKLIGEN klippa nu, det är en månad sedan sist och det ar hänt en del sedan dess kan jag säga!

Nej... måste sätta fart!

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0