Måndag = Kreativitet!

Hejsan!

Idag har jag och William gått på en promenad, vi skulle egentligen dela ut inbjudningskort till Faster och Farfar, men de åkte med Joakim till jobbet... visste att det var dumt att lägga dom i bilen!
Vi hamnade i alla fall hos Yvva och det tyckte William var ganska kul, i alla fall när han fick ge kaninen en skorpa!

Väl hemma lagade vi mat och passade på att gå ut i solen innan den försvann. William hoppade jättelänge på studsmattan och gick och plockade krusbär som han älskar!

Regnet kom och vi gick in. Jag började baka kanelbullar, blev ganska bra faktiskt... men hur de smakar efter frysen är alltid lika spännande! Tänkte faktiskt att jag skulle ha några kvar till dopet den 30:e!
Sedan bakade jag två banankakor som vi ska ha imorgon då det kommer främmande från USA!!!
Jag längtar så jag håller på att dö...det är nio år sedan jag såg som sist och det ska bli så himla kul!!!

William ska till dagis i morgon, det ska bli himla skönt för mig! Jag trodde faktiskt inte att vi skulle överleva sommaren och det har vi nästan inte gjort heller... men ja... ja ni vet!

Ha det gött så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0