Hjälp mig att välja!

Hejsan!

Ny vecka med fint väder och ändå har vi inte gjort så överdrivet mycket mer än vanligt!
Fast i Tisdags var vi inne på Pärsmäss inne i Karlstad så William fick åka en karusell, äta på McDonald och åt Piggelin. 
Onsdags var vi ju på dagis och lekte med Williams kompisar och grillade korv! Det var kul!
Sen på em åkte vi in till stan med Joakim och åt på Bergvik och kollade lite kläder!

Igår Torsdag så var det dags för den sista (äntligen) födelsedagen i det här huset för i år!
Det blev ett lugnt litet kalas och istället för tårta gjorde jag bananer i ugnen med glass och sirap till!
Det tycker jag är "namnam" som William säger!

Idag ska jag ta med William ut på en promenad, vart vet jag inte men det märks väl.
Tänk att det äntligen är Fredag igen... Helt otroligt va fort veckorna går!!!

Meningen är att jag ska få ett namnsmycke av Joakim i födelsedagspresent, men jag kan faktiskt inte välja vilken av de här två jag ska ta... Så Du får mer än gärna hjälpa mig. Lämna en kommentar så ska jag försöka bestämma mig!

Kram så länge!!!



Eller





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0