Fredag kväll!

God kväll!

Nu sitter jag här och är mätt och go! Jag och de andra mammorna i gruppen har varit på Grums Pizzerian och käkat god mat, tölat och bara haft det allmänt trevligt! Vi avslutade kvällen med att åka till Burger King och dra en glass!

I Onsdags och resten av veckan så har Joakim tagit lite semester för att greja med huset och veden. Idag har han fixat på framsidan garaget och det blir väl mer i under resten av helgen tänker jag.
Själv har jag målat lister som ska upp på insidan huset, ska äntligen bli klar i hallen tänkte jag!
Det tar inte så mycket tid att bli färdig, men det gäller att få tummen ur och börja någon gång!

Nu är jag ganska trött, Michelle har sovit nästan hela dagen, hoppas att hon inte börjar bli sjuk bara... William ligger i sängen och är ganska varm, typiskt att dra på sig baciller när dagis precis har börjat. Sjuka ungar är inte kul!!!

Det märks väl i morgon hur läget är!

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Louise

Tja! Tilde är snuvig, hängig å känns lite febrig hon åxå.. Så det kanske inte blir kalas imöra.. Hoppas hon piggnar på sig under dagen.

Det var superroligt igår! Tack för att du "drar" ihop gänget så vi får lite käk ibland:) Kramar

2009-08-15 @ 09:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0